måndag 20 april 2009

Lite nytt

Idag har det varit helt underbart väder. Ca 20 grader varmt i förmiddags, men lite kyligare nu på kvällen. Har varit hemma och kurerat mig idag så imorgon är man tillbaka igen :-)

Måste visa lite nya bilder från kontoret. Jag kunde inte låta bli att även byta golvet här inne. Jag hittade ett fint på Ikea faktiskt så vi testade med det, helt ok!
Ny hylla har kommit upp med lite pynt och sist men inte minst mitt fina slagbord i originalfärg som jag hittade på loppis!

Nu vet jag ju inte riktigt var jag ska ha bordet, men blir man kär så blir man ;-)


Må så gott!

Kram Sandra


23 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fint du fixat! Både byrån och slagbordet är jättefina.

kram Marie

adales verden sa...

Såååå fint. Jeg liker bloggen og hjemmet ditt veldig godt!
vilket merke er den flotte kommoden...den var suuper!

Noga Utvalt sa...

Jag gillar byrån jättemycket!
Sånt fint kontor du får!!

Kram Nadja

Vit Spets sa...

Hej!
Är här inne hos Dig & kikar ;-)
Ljuvligt slagbord...
Önskar en trevlig kväll
//Siv

Inas sa...

Hej Du!

Ja, det där bordet ock byrån skulle man inte säga nej till, mycket snyggt. Tycker om ljusstakarna i fattigmanssilvret Ha en riktigt trevlig tisdag. Goa kramar Ina

Noga Utvalt sa...

Hej igen!

Jag har varit o kikat på din web butik nu och blivit förälskad i ängelen, den stora från country corner ( tror jag det hette)
Jag är född och uppvixen i Karlskrona, ska hem och hälsa på familjen i maj. Finns den kvar i butik då tar jag nog med mig den hem!! Om jag inte redan köpt den då vill säga!

Jättefina inredningdetaljer! Ett besök i din butik är ett måste när jag e "hemma i staun"!

Kram Nadja

LIVS LYST sa...

Så fint det var her!! Herlig med disse lyse nordiske fargene!

Ha en fin dag i morgen!
Hilsen Ljo

Tankar tar tid sa...

Snyggt kontor ... där skull jag kunna sitta och blogga hela dagarna *ler!!

Kramar Christina

SKOGSHUSET sa...

Hej Sandra!
Såg den fina artikeln/hemma hos reportaget från ditt hus i tidningen idag. Verkligen jättevackert! Roligt att du uppmärksammas lokalt också, du är ju redan "känd" på nätet! Kram från Tesse

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej Sandra!

Jag har beställt lite saker ifrån din butik. Tänkte höra om dom är på väg?
Det var en quilt,2 lampskärmar och en hängare
Trevlig helg/Maria Hendrén

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, vad glad jag blir! Spännande, då har jag sakerna i början av nästa vecka. Toppen!
Föll för pläden direkt när jag såg den :)
Trevlig helg! Kram Maria

Galleri Hönshuset sa...

Hej.

Oooh så fint du har det. Slagbordet var ju bara så vacker. Gillar färgen på den, kanonsnyggt!

ha en toppen söndag. Kram Pirre

houseofchandeliers and vintage sa...

Hejsan
Oj vilken tur du har haft som hittat en blåmålat slagbort i originalfärgen, det är ovanligt.
Jag har själv längtat efter ett sånt.
Väldigt läckert.Särskilt ett blått.
Kram Zara

"M" sa...

oj oj så snyggt...

n o r d i n g å r d e n sa...

Så himla snyggt och vilken avckert byrå!! Mari.

Flaggduken 2 sa...

Oj så vackra bilder!
Det kontoret måste man trivas på.
Kram Petra

Millas hem sa...

Hej Sandra!

Kikar bara in för att önska dig en trevlig helg!

Kram Camilla

bakmammorna sa...

Å din byrå är helt fantastiskt fin!

Anki sa...

Hejsan!

Gud så fint du har det! Har tittat in förut utan att kommentera...men nån gång ska väl vara den första *ler*

Visst är det lätt att bli "kär" i sånt man egentligen inte behöver, hihi!

Ha det gott! Kram kram

Soltorpsgarden sa...

Åh så mysig blogg och massa fina bilder, vilken fin butik du verkar ha! Tur att jag inte bor i närheten eller otur kanske.....men om jag är i din stad så kommer jag på besök, det är så kul att gå in i fina inredningsaffärer, man kommer alltid ut med något nytt som man absolut behöver....

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej,

Fick ditt nyhetsbrev från butiken.. Å jag blev blixt förtjust i den där kappan som är "på väg in"... Såå fin..
Tänkte bara höra om du vet när den kommer in?

Kram Maria

Huset vid ån sa...

Vilken härlig blogg du har...O vilken ljuvlig butik! Verkligen ögongodis! Trevlig Helg! Kram Therese

Hanna sa...

Åh så mycket fint du visar i dina inlägg här under.
Hanna